12 v. siitostamma
Puuttuuko sinulta siitostamma?
Meiltä löytyisi 12 v. tamma No Joo (Kihiseen sisko) Enn. 32..ollut 3 v. Ikäluokkansa paras tamma aikoinaan. Vahva emälinja, saanut varsoistaan laatutamma palkinnot. Varsomiset ollut helppoja ja hoitaa varsansa hyvin. Varsonut äskettäin ja olisi siemennyskunnossa tällä tulevalla viikolla. Voidaan siementää meillä ostajan lukuun millä oriilla halutaan. Tamma on erisukuinen niin useat oriin passaavat suvullisesti. On valmis muuttamaan uuteen kotiin meidän oman varsan vieroituksen jälkeen (joulukuussa), Kaikki jälkeläiset hienoja rakennevarsoja. Jos kiinnostut niin ota yhteyttä, kerron lisää niin tammasta kuin jälkeläisistäkin.